30 Aralık 2009 Çarşamba

FURKAN VE BERKAN


 BENİM KUZULARIM.......
Büyük olanı FURKAN; Annesinin ilk göz ağrısı.... Çok sempatik ve sevimlidir ...
Tam bir ağır abidir kendileri bir de Berkan'ın abisi tabi. Ders çalışmayı sevmez ama dersleri çok iyidir nasıl yapıyor bunu
anlayamıyorum ..Dersi derste dinlemek bu herhalde ..
Bilgisayarla arası iyi olmayan çocuk bu zamanda pek yoktur herhalde ama Furkan'ın ekstra iyi..
Gelelim BERKAN efendiye Berkan evimizin en küçüğü ..Çooook hareketlidir ..Uzun süre aynı yerde oturtamazsınız onu :)))
Tam bir futbol aşığı sıkı bir Galatasaray izleyicisidir..
Babamız dahil evde üç erkekle hareketli bir yaşamımız var . İki erkek çocuk sahibi olanlar beni çok iyi anlarlar sanırım ....
Bu blog sayfasını açarken ilk amacım çocuklarla tüm yaşadıklarımızı bir anı mahiyetinde paylaşmaktı. Aslında şu anda da aynı amacı taşıyorum ... Arada yayınladıklarımızda hayatımızda ki diğer renkler ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...