29 Aralık 2009 Salı

JÖLELİ SÜPRİZ TATLI

                                                                      Görüntü güzel değil mi?
Gelelim tarife
Aslında burada kullandığım malzeme tavuk göğsü malzemesi ben bunu kasede sunmak istedim....

MALZEME
1 lirte süt
1 su bardağı kadar un
1 yumurta sarısı
yarım paket süt kreması
1 paket vanilya
1 su bardağı şeker

Servis için ; isteğe bağlı ben 7 tane kedi dili kullandım.
Kedi dillerini portakal suyu ile ıslattıktan sonra kaselerin içine yerleştirdim
onun üzerine kremayı döktüm.
En üste kivili jöle (üzerindeki tarife göre hazırladım)
Damla çikolata.

YAPILIŞI
Süt,un ve yumurtayı tencereye alıp iyice karıştıralım.
Kaynayana kadar pişirelim. İlk sıcaklığı çıktıktan sonra vanilya, şeker ve kremayı ekleyelim
ve bir 10 dakika kadar mikserleyelim.
Kedi dili yerleştirdiğim kaselere kremayı paylaştırdım.
Bir kivi dilimi ve üzerine jöleyi çok sıcak olmamak kaydıyla döktüm.
üzerine bir kaç damla çikolata ile tatlımız ortaya çıkmış oldu.

2 yorum:

  1. Linklere ekledim siteni Sevgi. Paylaştığın tüm güzellikler için teşekkürler ve iyi yıllar.

    YanıtlaSil
  2. Çok Teşekkür ediyorum ....
    Çok çabuk geri döndünüz...
    Size de iyi seneler diliyorum .

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...