13 Şubat 2011 Pazar

Güllerin Efendisi'ne........

  
Pencereni açtım Sensiz bir korulukta...
Yola bakardı bir yanı, bir yanı uçsuz bucaksız bir dağa. İsimler koyardım Sen'i andığım zamanlara:
Adı Gül, adı Yağmur, adı Sen...
 Kimse bilmezdi yağmur nasıl düşer pencereme.
Her bir damla Sana sevdalı gelirdi. Yüreğime inerdi usul usul. "Ah küçüğüm " derdim, "Kurak bir iklime düşmektesin, çöle açmaz menekşeler" bilmezdim o damlalarla yeşermiş meğerse yüreğimdeki çiçekler...
Penceremi açtım Sensiz bir zamanda. Gül devri değildi gördüğüm manzara.
Üşüdüm bir kış ayazında.
Sen'i sordum karşılaştığım bütün varlıklara.
Ben Sen'i ararken, adını dahi duymamışlara rastladım bu pencerede. Ağlamak kar eder mi bilmem: Ağladım işte Sensizlikte!
Ağladım üşümüşlüğün yetim zemheresinde!

Bir pencere daha dedim, bir pencere daha. Sen'i sordum ey Nebi! Bir bedevi gibi, belki üzgün, belki yorgun bir Sensizlikte. Ellerim mi ısındı, hava mı bilmem. Bir vahaya rastladım buz kesmiş topraklarda. Kokuna hasret güller gördüm; bahçelerde, bağlarda...
Bilmezdim Sen'in aşkından kor kor yanan yürekler varmış garipler kervanında.
Hangisine yaklaşsam dillerde Sen, bakışlarda Sen.
 Kendi adını dahi hatırlayamayanların kervanı bu:
Adı Sen!..
Ey Nebi! Sana bakanların penceresinden ayırma bizi.

       Allah'umme salli ala seyidina Muhammed in ve ala a'li Muhammed..
Gül bahçesine girenler,gül olmasalarda gül gibi kokarlar.
Kainatın en güzel gülünün kokusunun üzerimizden hiç eksik olmaması dualarımla
Mevlid kandilimiz mübarek olsun.. 

6 yorum:

  1. Amin ..
    Hayırlı Kandiller..

    YanıtlaSil
  2. Aminnn...
    Rabbim sevgisine ve şefaatine mazhar olanlardan eylesin inşaallah..
    Dua ve muhabbet dolu kandiller olsun..

    YanıtlaSil
  3. AMİN...
    Hayırlı kandiller...
    Sevgi ile...

    YanıtlaSil
  4. kandilin mubarek olasun arkadaşım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. kandilinizi en içten dileklerimle kutluyorum

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...