21 Eylül 2012 Cuma

Kakaolu Cappuccinolu Puding

 
 Cumamız hayır olsun, sevgili dostlar...
Bugün tatlı mı tatlı bir tarifle sizlerleyim..
Bir hamsi sofrası öncesi alelacele hazırlanmış ama çok lezzetli olmuş bir tatlıdır kendileri..
Aslında aklımda kakaolu bir tatlı yapmak gibi bir düşünce yokken elime geçen kakao kavanozu bir anda düşüncemi değiştirdi desem yeridir.....
**
*
Tatlıyı hazırladım hazırlamasına ama hani derler ya balıkla süt ve yoğurt yenmez diye..
Gecenin sonunda aklıma gelmez mi bu?
Balığın taze olduğunu düşünerek biraz teselli ettim kendimi;
ama tavsiyem siz benim yaptığımı yapmayın ne olur ne olmaz ..
 
Malzemeler
5 su bardağı süt
3 yemek kaşığı un
2 yemek kaşığı nişasta
3 yemek kaşığı kakao
1 su bardağı şeker
1 paket vanilya
1 paket toz kremşanti
1 tepeleme tatlı kaşığı cappicino
 
Yapılışı
Şeker ,vanilya ve kremşanti hariç diğer malzemeleri tenceremize alalım ve malzemeyi topak kalmayacak şekilde iyice karıştıralım.. 
Orta ısıda yanan ocak üzerine alalım ..
Karıştırarak puding kıvamına gelene kadar pişirelim..
Bir kaç taşım kaynattığımız pudingimizin altını kapatıp kenara alalım..
Şeker ,vanilya ve toz kremşantimizi ilave edip mikserleyelim..
 

 
İşlem tamamdır ..
Soğutmak üzere puding kaplarımıza alıp ,tamamen soğuyunca servis yapabiliriz.. 
 
........Afiyet Olsun...........

6 yorum:

  1. denemeliyim bacim .
    üstündeki fistigi görünce gülme krizine girdim
    neden diye sorarsan ramazanda misafirlerime keskülün üzerine sarimsakli toz sos dökmüsüm yesil fistik diye karistirmisim torbalari misafirlerim tadina bakinca bu sarimsakli meleeek diye bagirdilar ne zaman görsem halime gülerim
    sevgilerimi biraktim afiyet sifa olsun sizlere

    YanıtlaSil
  2. canım ellerine sağlık nefisss bir tatlı olmş bu:))
    afiyetler olsun:)

    YanıtlaSil
  3. az önce mutfağa girip yaptım fazla şekerlisevmediğim halde 1.5 su bardağı koydum hiç şeker tadı gelmedi undan dolayı herhalde ağırdı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir su bardağı şeker kullandığım halde bana tam tersi şekerli geldi..
      Cappicino ve kremşantide de şeker olduğu için şeker fazla gedi diye düşünmüştüm..
      Siz de tam tersi olmuş anlayamadım doğrusu.. bÜYÜK İHTİMALLE KULLANDIĞINIZ UN YA DA ŞEKERDEN DOLAYIDIR..Aslında hafif bir tatlıdır.

      Sil
  4. Ne hoş bir blog..Tarifler süper...Bana da beklerim

    YanıtlaSil
  5. Çikolatalı lezzetlere çok evet demeyen biri olrak görüntü beni cezbetti diyebilirim.Capucinno ilginç bir fikir.Denemeli

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...