4 Aralık 2012 Salı

Fırında Pratik Biber Kızartması (Az Yağla)



Hayırlı bir gün diliyorum tüm ziyaretçilerime..
Kızartmayı sevmeyenimiz yoktur sanırım..
Ah bir de bol yağda kızarmasından dolayı zararlı olmasa..
Bizim evde  uzun süre oldu bol yağda kızartma yapmayalı ..
Fırında yaptığım az yağlı bu pratik kızartma diğerini hiçte aramayacak lezzette oluyor..
Özelikle sabah kahvaltısı için deneyin derim..
  

Ben  büyük fırın tepsisine göre anlatıyorum..

Fırın tepsimize yağlı kağıdı serelim..
Bir tepsi kadar sivri biberi 2 yemek kaşığı sıvı yağ karıştıralım tuz serpelim..
Bunu elinizle yaparsanız, yağ biberlerinizin her yerine ulaşacaktır. ..
Biberleri üst üste gelmeyecek şekilde tepsimize dizelim..
Fırında 200 derecede 10 dakika da kızarmış biberiniz hazır olacaktır..
Bu yöntemle patateste kızartabilirsiniz çok lezzetli ve tabiki az yağlı olacaktır.. 
 Fırında kızartılmış baharatlı patates için bakınız burası..

.......Afiye Olsun......

9 yorum:

  1. tam kayınvalıdeme gore bır trıf anlatayım hemen:) elıne fıkrıne saglık

    YanıtlaSil
  2. çok iyi oldu bu çok yağlı olduğu için yiyemiyordum ben
    süpersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızartmanın layt hali varken yağ depolamanın alemi yok dimi ama.

      Sil
  3. dün akşam közleme niyetine bunlara benzer bişiy yaptım bende fırında canım ellerine sağlık:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. offf gene harika,hic demedim firinda kizartma,bol yogurtla tam diyet yemegi:))) elelrinize saglik

    YanıtlaSil
  5. Ben ki yıllardır kızartmanın tadını unutmuşum(sağlıklı değil gerekçesiyle)bu fırsatı kesinlikle kaçırmam ve fırın versiyonunu hemen yaparım:))emeğine yüreğine sağlık canım...Sevgiler Belgin

    YanıtlaSil
  6. Kızartmanın en sağlıklı hali. Eline sağlık Sevgicigim...
    Selamlar...

    YanıtlaSil
  7. Ilk defa bir bloga yorum yaziyorum. Bugun bu tarifi pazara gitmeden once okudum ve aksam yaptim.ben de esim de bayildik. Cocukken biber kizartmasini cok severdim ama yillardir kizartma yemedigim icin hasret kalmistim bu tada. Paylasiminiz icin cok amacok tesekkur ederim. -cigdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi yapıyorsunuz devamınıda bekleriz artık . Afiyet olsun Çiğdem

      Sil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...