8 Şubat 2013 Cuma

Erik Marmelatı

Marmelatlar ve reçeller vazgeçilmez kahvaltılıklarımız..
Bir de evde kendi emeğinizle, katkı maddesiz yapıldıysa çok değerlidir gözümde..
Kışın ortasında nereden çıktı bu erik marmelatı diyebilirsiniz..
Erikleri yazın büyük bir zevkle kendi ellerimle görümcemin bahçesinden
 dalından toplayıp, kompostoluk olarak dondurucuya koymuştum..
Hatırlarsanız burada da sizinle paylaşmıştım.
 
 

   Ama o kadar çok poşetlemişim ki nereye kadar komposto ,
bir de sırf kompostoluklar için dondurucu çalıştırmakta ne kadar mantıklı dedim...
Diğer hazırladıklarımı buzdolabının dondurucusuna yerleştirdim,
 bazen ekonomik düşünmek lazım dimi ama.. 
İşte kış ortasında marmelatın ortaya çıkış hikayesi bundan ibarettir..
Bu marmelatın özellikle pasta hazırlarken ara katlara çok lezzet vereceğini düşünüyorum..
Sütlü tatlılar ve tart üzerinde yine aynı şekilde..  

Erik marmelatının tarifini uzun uzun anlatmıyorum çünkü daha önce burada
kompostosuyla beraber  paylaşmıştım..
Sizin de yazdan bu şekilde hazırlamış olduğunuz meyvalarınız varsa
 kış ortasında marmelata çevirebilirsiniz.. 
Bu arada Sevgiden Esintileri facebookta da takip etmek için,
 burayı tıklayıp sayfayı beğenmeniz yeterli..

1 yorum:

  1. ellerine sağlık canım:)
    rengi çok güzel görünüyor lezzetide keza öyledir:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...