13 Şubat 2014 Perşembe

Pudingli ve Kremşantili Kurabiyeler....



Toz Kremşanti ve toz pudingle yapılan kurabiyeler un kurabiyesi tadında ağızda dağılan 
hem çok pratik ,hem de kısa süre de misafirleriniz için hazırlayabileceğiniz kolaylıkta..

Bu kurabiyeleri geçen sene bu sıralarda yapmıştım sanırım..
Bu sıralar biriken tarifler fotoğraflar olduğu halde biraz tembeliğim üstümde sanırım
elim yazmaya zor gidiyor.

Pratik tariflerden hoşlanıyorsanız okumadan geçmeyin..

Malzemeler
1 paket fıstıklı krem şanti (toz halde, sade de olabilir)
1 su bardağı sıvı yağ
Aldığı kadar un (2 su bardağı kullandım)
1 paket kabartma tozu
1 kahve fincanı toz fıstık
1 paket vanilya

Hazırlanışı
Un hariç tüm malzemeler bir kapta karıştıralım.
Unu da yavaş yavaş ilave edip yoğurmaya devam edelim.
Cevizden biraz daha büyük parçalar kopartarak şekil verelim.
Yağlı kağıt serdiğimiz tepsiye kurabiyelerimizi dizelim.
180 derecede ısıttığımız fırında hafifçe kızarana kadar pişirelim.

Altta gördüğünüz kurabiyelerse hazır toz puding ile hazırlandılar..


Malzemeler
1 paket herhangi bir toz puding
1 su bardağı sıvı yağ
2-2,5 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
2 yemek kaşığı pudra şekeri

Yapılışı
1 paket toz pudingi karıştırma kabımıza dökelim..
Sıvı yağ ve pudra şekerini de ilave edelim..
Unu da 1 su bardağı kadar ilave edip yoğurmaya başlayalım unu geri kalanını 
yavaş yavaş ilave ederek ele yapışmayan bir kıvam elde edelim.
İsterseniz elinizle isterseniz de benim gibi her hangi bir kalıbı kullanarak şekil verin..
Yağlı kağıt serili tepsiye dizelim ve 180 derecede ısıttığımız fırında hafifçe pembeleşinceye kadar pişirelim..



*Kurabiyelerimiz tamamen soğuyuncaya kadar dokunmayalım dağılabilirler.. 
Servis etmeden önce üzerlerine pudra şekeri de serpebilirsiniz..

*Kurabiyelerin şekerini damak tadınıza göre tadıp ayarlayabilirsiniz. 
*Kurabiyelerinizi mutlaka önceden ısıtılmış fırına atmanızı öneriyorum aksi halde yayılabilir kabarmayabilirler..

3 yorum:

  1. AH O tembellikle benimde başım dertte:) Yapmaya üşenmiyorum da yazmaya üşeniyorum iyi mi :) ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. ah o tembellik bende de var:) ellerine sağlık çok güzel olmuşlar hangisini alsam k i:) sağlıkla kal..

    YanıtlaSil
  3. İYİ GÜNLER SEVGİ HANIM BEN BİR KURABİYE HASTASIYIM NERDE DEĞİŞİK BİR KURABİYE GÖRSEM HEMEN DENERİM AMA NEDENSE BİR TÜRLÜ TUTTURAMAM BU KURABİYELERİ İLK FIRSATTA DENEYİP SİZE YORUMLARIMI BİLDİRECEĞİM BU KURABİYENİN EN GÜZEL YANI MARGARİN OLMAMASI KREM ŞANTİLERDE ŞÜPHELİ AMA HELAL OLAN ÜRÜNLERDEN KULLANIRSAK Bİ SIKINTI OLMAZ İNŞALLH.ŞİMDİDEN ÇOOK TEŞEKKÜR EDERİM İNŞALLH GÜZEL OLUR.BEN BOLU DAN ELİF.

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...