26 Mayıs 2014 Pazartesi

Bendeki Akraba Günümüz


Hayırlı bir hafta diliyorum tüm takipçilerime..
13 günlük istenmeden verilen bir aradan sonra yine bloğumun başındayım..
Nisan ayından beri koştur koştur geçirdiğim günlerin sonrasında Rabbim sen azıcık dinlen dedi ve halsizlikle beliren hastalığımı gönderdi..
Allaha şükür şimdi daha  iyiceyim  ama 
 akraba günü hazırlıklarımı halsizliğim dolayısı ile biraz paldır küldür hazırlamak zorunda kaldım..
*
Ne planlar yapmıştım ama Rabbimin planının ötesi yalan..

Bu arada ülkem insanlarının yaşadığı olaylarda hayli üzücüydü..
Rabbim geride kalanlara sabır versin ;şehitlerimize de rahmet eylesin inşaallah ..

Menümüz şöyleydi efendim..

Kuru patlıcan dolması
Tuzlu minikler
Bademli baykuş kurabiye
Arpa şehriye salatası
Pırasalı kıymalı sarma börek
Bulgur köfteli yoğurtlu kabak salatası
Krema kaplı cevizli kadayıf
ve
Çilekli rulo pasta

Bademli baykuş kurabiye 
Yapımı çok eğlenceli görsel anlamda doyurucu bir kurabiye..
Tarifini paylaşacağım..


Tuzlu minikler 
Favori tarifim zaten biliyorsunuz..Bilmeyenler tarifi için sizi buraya alayım..


Arpa şehriye salatası
Aslında sunum olarak farklı şekilde sunacaktım ama bu seferlik böyle oldu..
Tarifi burada var..


Pırasalı kıymalı ve unlu sarma börek
Bu arada aksiliklerde yakamı bırakmadı..
İyi bir fotoğraf makinam olmasına rağmen o da o gün terslik yaptı görüntüler
asla istediğim gibi olamadı..
Ama lezzeti güzel bir börekti..
Tarifini paylaşacağım..


Bulgur köfteli yoğurtlu kabak salatası
Değişik bir lezzet için bu salatayı deneyebilirsiniz..
Biraz blogdaki cacıklı arap köftesine benzeyen bir tarif..
Onda yoğurtlu pazı üzerinde sunum yapılıyordu burada yoğurtlu kabak kullandım..
Bu arada blogda da hatırı sayılır bir salata arşivimiz oluştu
 ihtiyacınız olduğu zaman faydalanabilirsiniz,aklınızda bulunsun..


Kuru patlıcan dolması


Krema kaplı şerbetli kadayıf tatlısı

Kadayıf tatlısının krema ile sunumu bence güzel bir lezzetti..
Tarifini paylaşacağım..

Ve son
Kapanışı rulo pasta ile yaptık..
Çilekli rulo pasta
Rulo pasta yapmayı seviyorum..
Sanılanın aksine hazırlaması kolay bir pasta.
Benzer bir tarif burada  da var
Püf noktaları ile tarife buradan da bakabilirsiniz..


6 yorum:

  1. öncelikler geçmiş olsun canım..
    maşallahınız var bu nasıl bir masa, kıskandım diyebilirim :) ellerinize sağlık herşey harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. Çok lezzetli ve güzel bir masa olmuş..

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun bendede halsizlik var ikide bir acildeyiz nedeni belli oldumu maşallahınız var bu kadar şeyi kolay değil hazırlamak ALLAH ŞİFALAR VERSİN

    YanıtlaSil
  4. Hastalik bu ara benim de pesimi birakmiyor.kosturmacalar ust uste gelince de ne bloga ne oturup dinlenmeye zaman kaliyor malesef.ellerine saglik her ne olursa olsun cok gusel gorunuyor hersey.gecmis olsun ayrica..

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun...Sofra harika görünüyor..Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. bir süredir blognuzun takipçisiyim allah razı olsun güzel tarifleriniz ve emekleriniz için rica etsem bir postta da bu güzel hazırlıkları hal yetiştiriyorsunuz tavsiyebabında ngi sıra ile hazırlıyorsunuz nası yazabilirseniz memnun olurum saygılarımla MEFER

    YanıtlaSil

Yorum bırakan tüm ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.. Yorumlarınız benim için değerli...
Bloğu olmayan ziyaretçilerim sizde yorum bırakabilirsiniz..
Yorumunuzu yazmak için
önce yorum kutusuna yorumunuzu yazın (ADINIZI EKLEMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN)
Daha sonra anonim yazan bölüme tıklayın ve soldaki yayınla yazan kutucuğu tıklayıp ,yorumunuzu bırakabilirsiniz ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...